نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3104
-
الف
+

گزارش اختصاصی آی فیلم ۲ از چهلمین جشنواره فیلم فجر ایران(10)

دهمین گزارش اختصاصی آی فیلم۲ از چهلمین جشنواره فیلم فجر ایران، امشب نشر خواهد شد.

گزارش اختصاصی آی فیلم 2 از چهلمین جشنواره فیلم فجر ایران در برنامه «سینما آی فیلم» امشب 23 بهمن (دلو) از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

بر این اساس دهمین برنامه از سلسله گزارش های اختصاصی از چهلمین جشنواره فیلم فجر ایران در آی فیلم 2 با محوریت بررسی 2 فلم «ضد» به کارگردانی «امیرعباس ربیعی» و «2888» به کارگردانی «کیوان علی محمدی» با حضور عوامل تولید و بازیگران این اثر نشر خواهد شد.

«ضد» به نویسندگی «حسین تراب‌نژاد»، درامی سیاسی است که در بستر یکی از حوادث مهم و ملتهب ابتدای انقلاب اسلامی ایران روایت می‌شود.

«مهدی نصرتی»، «لیلا زارع»، «لیندا کیانی»، «مجید پتکی»، «مهشید جوادی»، «نادر سلیمانی»، «روزبه رئوفی»، «عماد درویشی»، «شیرین آقاکاشی» و «جواد خانی» از جمله بازیگرانی هستند که در این فلم بازی می کنند.

«2888» با نام قبلی «سوباشی» که به موضوع جنگ ایران و عراق پرداخته؛ در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فجر حضور داشت، در این فلم هشت سال جنگ ایران و عراق روایت می‌شود و از روز اول تا روز آخر جنگ را دربرمی‌گیرد.

«امین حیایی»، «کامبیز دیرباز»، «سام درخشانی»، «احمد مهرانفر»، «حمیدرضا پگاه»، «شیرین اسماعیلی»، «مرتضی اسماعیل کاشی»، «سیاوش مفیدی»، «ساناز مصباح»، «نرگس محمدی» و «علی اوجی» از بازیگران این فلم هستند.

گفتنی است در اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر ایران که شب گذشته برگزار شد جایزه بهترین طراحی صحنه به «محمدرضا شجاعی» برای فلم «ضد» و جایزه بهترین نقش مکمل مرد نیز به «نادر سلیمانی» برای بازی در این اثر اهدا شد.

بر این اساس، برنامه «سینما آی فیلم» با محوریت 2 فلم «2888» و «ضد» که در چهلمین جشنواره فجر ایران به نمایش درآمد، امشب 23 بهمن (دلو)  ساعت 20:30 به وقت تهران، 21:30 به وقت کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

نظر شما
ارسال نظر